Activiteiten & Evenementen

Jaaroverzicht Pit 2013

• Hits: 1591

afbeelding logo van stichting pit pannerden
Namens het bestuur van Pit en alle vrijwilligers van het Winkeltje willen wij iedereen hartelijk bedanken die in 2013 tweedehands kleding en artikelen heeft gegeven. Door de verkoop van deze spullen kunnen wij vele projecten steunen.
Ook kleding die niet meer verkocht kan worden, heeft voor ons nog waarde. Een opkoper biedt ons per kg. textiel een bedrag. Dus breng uw spullen naar het Winkeltje !
Van de opbrengst van het Winkeltje gaat ca. 7/10 naar projecten in de Derde Wereld, ca. 3/10 wordt besteed aan projecten in Pannerden. Daarbij willen we plaatselijke initiatieven ondersteunen, waarbij de leefbaarheid voorop staat. Ook is de bijdrage van de vrijwilligers aan het project bepalend, evenals de doelgroep die profijt heeft van onze donatie. Als laatste vinden we het belangrijk dat ook andere sponsoren/acties zorgen voor een financiële bijdrage.
In 2013 hebben we € 3500,00 geschonken aan projecten in oa. Gambia, Tanzania en Kenia. Aan activiteiten in Pannerden, o.a. de Vakantiespelen, de Zonnebloem, de kinderboerderij hebben we € 1700,00 geschonken.

Het winkeltje aan het Dorpsplein is geopend op woensdag (9.30-12.00), vrijdag (17.30-20.00) en zaterdag (13.30-16.00).
Nogmaals hartelijk dank !
Marika Pes, secretaris Pit.

Paanderse horoscoop: Boogschutter (23 november t/m 22 december)

Paanderse horoscoop: sterrebeeld boogschutter van 23 november t/m 22 december

sterrenbeeld boogschutterDe Boogschutter is un teken ien de horoscoop die ut lastig viend om monogaam te blieve met zien drang naor avontuur. De Boogschutter hèt enorm veul behoefte aon ruumte en vrijheid (un flierefluiter). Men kan de partner nog wel uns beledige omdat de Boogschutter gin blad veur de mond nimt en (tactloos) de mening verkondig (un groote moel dus). De Boogschutter zurg dur nog wel uns veur dat de boog un bietje gespanne staet, maar ien un goed gezelschap hingt ut tuwke al whèr snel slap. Bekende Paanderse minse met ut sterrenbeeld boogschutter zien de jongste beheerder van disse website, zien taante, zien oom...

Aanmelden Buurt WhatsApp

bwa pannerden

Doe mee en meld u aan door op het bord te klikken!