Activiteiten & Evenementen

Jaaroverzicht Pit 2013

• Hits: 1553

afbeelding logo van stichting pit pannerden
Namens het bestuur van Pit en alle vrijwilligers van het Winkeltje willen wij iedereen hartelijk bedanken die in 2013 tweedehands kleding en artikelen heeft gegeven. Door de verkoop van deze spullen kunnen wij vele projecten steunen.
Ook kleding die niet meer verkocht kan worden, heeft voor ons nog waarde. Een opkoper biedt ons per kg. textiel een bedrag. Dus breng uw spullen naar het Winkeltje !
Van de opbrengst van het Winkeltje gaat ca. 7/10 naar projecten in de Derde Wereld, ca. 3/10 wordt besteed aan projecten in Pannerden. Daarbij willen we plaatselijke initiatieven ondersteunen, waarbij de leefbaarheid voorop staat. Ook is de bijdrage van de vrijwilligers aan het project bepalend, evenals de doelgroep die profijt heeft van onze donatie. Als laatste vinden we het belangrijk dat ook andere sponsoren/acties zorgen voor een financiële bijdrage.
In 2013 hebben we € 3500,00 geschonken aan projecten in oa. Gambia, Tanzania en Kenia. Aan activiteiten in Pannerden, o.a. de Vakantiespelen, de Zonnebloem, de kinderboerderij hebben we € 1700,00 geschonken.

Het winkeltje aan het Dorpsplein is geopend op woensdag (9.30-12.00), vrijdag (17.30-20.00) en zaterdag (13.30-16.00).
Nogmaals hartelijk dank !
Marika Pes, secretaris Pit.

Paanderse Horoscoop: Waegschaol (24 september t/m 23 oktober)

weegschaal pannerden.infoPaanderse Horoscoop: Waegschaol (23 september t/m 23 oktober)

De Waegschaal liek wel gemaak veur de liefde! De Waegschaol is un charmante partner die ok nao jaore huwelijk nog attent kan zien. De Weegschaal slit af en toe un bietje deur, dit liek wel aongebore. Mhar de Waegschaol kan daornao wel snel ien balans komme en hilt absoluut niet van probleme op ut liefdesgebied en werkt keihard om disse te veurkomme. De bille, oge, ore, moond, lippe en huid zien de erogene zones van de Waegschaal, en das un hele moel vol! Daorbi-j blief tie evenwichtig, stelt zien prioriteiten en als ut mot dan gooit ie gewich ien de strijd. Bekende Paanderse waegschaole zien de flexibele Marcel Aarntzen, huusman Hugo vd boogaard, de Sik-Erik Sommers en cooperatieve Thera Leenders!

Aanmelden Buurt WhatsApp

bwa pannerden

Doe mee en meld u aan door op het bord te klikken!