Jaaroverzicht Pit 2017

logo pit

Namens het bestuur van Pit en alle vrijwilligers van het Winkeltje willen wij iedereen hartelijk bedanken die in 2017 spullen naar het Winkeltje heeft gebracht en iedereen die spullen heeft gekocht.

Van de opbrengst van het Winkeltje gaat een deel naar projecten in de Derde Wereld en een deel naar Pannerdense projecten. Daarbij willen we plaatselijke initiatieven ondersteunen, waarbij de leefbaarheid van de Pannerdense gemeenschap voorop staat. Ook is de bijdrage van de vrijwilligers aan het project bepalend, evenals de doelgroep die profijt heeft van onze donatie. Als laatste vinden we het belangrijk dat ook andere sponsoren/acties zorgen voor een financiële bijdrage.

In 2017 werden onderstaande projecten gesteund: Stg. Handen ineen voor Gambia, MOV Tanzania Herveld, Fahari Foundation (Lae-Titia Schreven), Be More Zuid-Afrika (Peter Heinst), school Uganda (Leis Sommers), Cycling out of poverty.
Totaal donaties aan de Derde Wereld: € 3000,00.

In Pannerden steunden we de Kinderboerderij, het beplanten van het oorlogsmonument, Vakantiespelen, Woongroep Pannerden, speeltuin Grobbestede.
Totaal donaties aan activiteiten in Pannerden: 1770,00.

Mede dank zij uw hulp is er wederom heel wat tot stand gekomen. Breng aub. uw kleding en andere (kleine) spullen naar het winkeltje. Wij zijn u zeer dankbaar. Ook gaat onze dank uit naar de familie Arentz die ons de ruimte beschikbaar stelt om ons werk te doen. Wist u dat er in het Winkeltje ook seizoensartikelen verkocht worden ? Te denken valt aan Carnaval, Pasen, Kerstmis, maar ook schaatsen in de winter.

Het winkeltje aan het Dorpsplein is geopend op woensdag (9.30-12.00), vrijdag (17.30-20.00) en zaterdag (13.30-16.00).

Heeft u kleding over, die niet verkocht kan worden in het Winkeltje ?
Breng het er aub. toch naar toe. Een opkoper biedt ons een bedrag per kilo aan kleding. Zo kunnen we nog meer doelen steunen.

Nogmaals hartelijk dank ! Marika Pes, secretariaat Pit.

Aanmelden Buurt WhatsApp

bwa pannerden

Doe mee en meld u aan door op het bord te klikken!

Sorry, this website uses features that your browser doesn’t support. Upgrade to a newer version of Firefox, Chrome, Safari, or Edge and you’ll be all set.