Activiteiten & Evenementen

Jaaroverzicht Pit 2015

• Hits: 751

logo pit

Namens het bestuur van Pit en alle vrijwilligers van het Winkeltje willen wij iedereen hartelijk bedanken die in 2015 spullen naar het Winkeltje heeft gebracht en iedereen die spullen heeft gekocht.

Van de opbrengst van het Winkeltje gaat een deel naar projecten in de Derde Wereld en een deel naar Pannerdense projecten. Daarbij willen we plaatselijke initiatieven ondersteunen, waarbij de leefbaarheid van de Pannerdense gemeenschap voorop staat. Ook is de bijdrage van de vrijwilligers aan het project bepalend, evenals de doelgroep die profijt heeft van onze donatie. Als laatste vinden we het belangrijk dat ook andere sponsoren/acties zorgen voor een financiële bijdrage.

In 2015 werden onderstaande projecten gesteund: Stg. Handen ineen voor Gambia, MOV Tanzania Herveld, Fahari Foundation (Lae-Titia Schreven), Be More Zuid-Afrika (Peter Heinst), Stg. Dorcas Huissen, Tess Unlimited Guatemala).
Totaal donaties aan de Derde Wereld: € 3700,00.

In Pannerden steunden we de Kinderboerderij, het beplanten van het bloemenwapen en het oorlogsmonument, de Dodenherdenking, Zonnebloem HAP, Vakantiespelen, project welkomstborden, Dameskoor, ELZ-STARS, Pannerden info.
Totaal donaties aan activiteiten in Pannerden: € 3785,00.

Mede dank zij uw hulp is er wederom heel wat tot stand gekomen. Breng aub. uw kleding en andere (kleine) spullen naar het winkeltje. Wij zijn u zeer dankbaar. Ook gaat onze dank uit naar de familie Arentz die ons de ruimte beschikbaar stelt om ons werk te doen. Wist u dat er in het Winkeltje ook seizoensartikelen verkocht worden ? Te denken valt aan Carnaval, Pasen, Kerstmis, maar ook schaatsen in de winter.

Het winkeltje aan het Dorpsplein is geopend op woensdag (9.30-12.00), vrijdag (17.30-20.00) en zaterdag (13.30-16.00).

Heeft u kleding over, die niet verkocht kan worden in het Winkeltje ?
Breng het er aub. toch naar toe. Een opkoper biedt ons een bedrag per kilo aan kleding. Zo kunnen we nog meer doelen steunen.

Nogmaals hartelijk dank! Marika Pes, secretariaat Pit.

Paanderse Horoscoop: Waegschaol (24 september t/m 23 oktober)

weegschaal pannerden.infoPaanderse Horoscoop: Waegschaol (23 september t/m 23 oktober)

De Waegschaal liek wel gemaak veur de liefde! De Waegschaol is un charmante partner die ok nao jaore huwelijk nog attent kan zien. De Weegschaal slit af en toe un bietje deur, dit liek wel aongebore. Mhar de Waegschaol kan daornao wel snel ien balans komme en hilt absoluut niet van probleme op ut liefdesgebied en werkt keihard om disse te veurkomme. De bille, oge, ore, moond, lippe en huid zien de erogene zones van de Waegschaal, en das un hele moel vol! Daorbi-j blief tie evenwichtig, stelt zien prioriteiten en als ut mot dan gooit ie gewich ien de strijd. Bekende Paanderse waegschaole zien de flexibele Marcel Aarntzen, huusman Hugo vd boogaard, de Sik-Erik Sommers en cooperatieve Thera Leenders!

Aanmelden Buurt WhatsApp

bwa pannerden

Doe mee en meld u aan door op het bord te klikken!